Reklamné displeje Dahua (ako efektívny nástroj cielenej reklamy)
Zrejme úplne všetci budú súhlasiť, že forma marketingu a reklamy prešla v poslednej dekáde radikálnou premenou. Klasickú printovú formu letákov nahradili elektronické newslettre, prípadne multimediálne bannery na webových stránkach. Táto forma je ekologickejšia, dynamickejšia a ešte dostupnejšia pre široké spektrum ľudí. Čo však ale s klasickými roll-upmi, tlačenou reklamou na stenách alebo billboardmi? V prípade, že uvažujete o zmene formy takejto tradičnej reklamnej plochy vo Vašich priestoroch, nasledujúce riadky sú celkom určite pre Vás!
Spoločnosť Dahua ako popredný výrobca kamerových systémov predstavila v posledných mesiacoch serverovú aplikáciu MPS (Media Publish System), ktorá slúži na centrálnu správu a zobrazovanie inzercie či multimediálneho obsahu na vybraných obrazovkách značky Dahua. Z jedného miesta môže teda byť odosielaná reklama na niekoľko koncových bodov (obrazoviek), či už prostredníctvom aktívnej správy operátora alebo automaticky – podľa vopred nastaveného časového harmonogramu.
https://www.youtube.com/watch?v=CzjfLAdUf1s&ab_channel=Aslah
V rámci svojho portfólia ponúka Dahua veľké množstvo obrazoviek – v interiérovom alebo exteriérovom vyhotovení, v závesnom alebo samostojacom prevedení, s rôznymi typmi veľkosti uhlopriečky či rozlíšenia. Rovnako ponúka riešenie pre už existujúce displeje s HDMI vstupom (pomocou externého Android boxu zn. Dahua), ktoré je možné do aplikácie MPS integrovať.
Obrazovky dokážu následne pracovať s veľkým množstvom formátov vstupných súborov – či už so streamom z IP kamier Dahua, audiom, obrázkami, textovými súbormi, rôznymi šablónami pre zobrazenie dátumu, času alebo predpovede počasia. Displeje sú taktiež vybavené funkciou vzdialeného časovača – majú teda možnosť prispôsobiť sa víkendom, sviatkom, ročným obdobiam a podobne. Veľmi zaujímavou funkciou je tzv. Multi-screen mód, ktorý umožňuje jednu fyzickú obrazovku rozdeliť na niekoľko menších virtuálnych obrazoviek a na každej z nich zobrazovať iný typ multimediálneho obsahu.
Ako to však v praxi býva, najefektívnejšie sú riešenia, ktoré sú komplexné, a ani v tomto prípade to nie je inak. Dahua ponúka unikátne prepojenie analytických kamier s funkciou Face recognition (rozpoznanie tváre) a reklamných displejov. Vo výsledku dokáže kamera napríklad identifikovať pohlavie návštevníka v zábere a na základe toho zobraziť administrátorom prednastavený typ obsahu, ktorý danému pohlaviu prislúcha. V praxi hovoríme teda najčastejšie o cielenej reklame pre ženy s typickým ženským obsahom – napr. móda, kozmetika alebo cestovanie a pre mužov, naopak, s typickým mužským obsahom – napr. elektronika, automobily alebo technika.
Ak Vás vyššie spomínaná technológia oslovila, neváhajte sa obrátiť na našu spoločnosť – tím našich odborníkov Vám pomôže zhotoviť riešenie priamo na mieru.
Rýchly kontakt: